Klacht: Verplicht digitaliseren terwijl dit niet lukt

Mijn waterleiding bedrijf heeft besloten dat ik voortaan digitaal de meterstanden moet doorgeven. Persoonlijk vind ik dat vervelend door de hoeveelheid mail die ik dagelijks krijg. Er is geen geen retourmogelijkheid zonder envelloppe, dus denk nou ik moet er toch aan dus laat ik dat maar doen. Dat lukt niet en als ik een klacht over de gevolgde dwangprocedure wil indienen lukt dat evenmin. Ik heb er de pest overin want de ombudsman, doet niets met de pwn. Daarom dien ik nu mijn klacht bij u in, want als waterconsument blijk je vooral rechteloos doordat geen klacht ingedient kan worden, of iets op andere wijze opgelost kan worden, voor een dienst waar ik altijd keurig voor betaal

Als ik mij gehoord kan voelen en een keuze mogelijkheid voorgelegd krijg voor een product waar ik voor betaal.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MIEDEF000