Klacht: Verpauperd

op 20 april 2017 over WMW Dienstverlening in de categorie Bewaking & Beveiliging

Geen klachten over de werknemers van dit bedrijf, zij doen namelijk hun uiterste best om voor een hongersloontje het beste uit de kast te trekken. Als bedankje worden de werknemers dom gehouden bij dit bedrijf en bedreigingen van het management komt zeer vaak voor. Als werknemer heb je dan ook niets te vertellen in dit bedrijf en merk je de hokjescultuur heel erg. Het salaris is nooit op tijd, je kan erop rekenen dat het salaris 1 tot 5 weken verwerkingstijd nodig heeft om te verschijnen op je bank, bel je het management om te vragen waar je salaris blijft? dan krijg je altijd als antwoord dat het al is overgemaakt, een aantal weken later (soms wel 5 weken) staat het dan op je bank. Het constante gevoel dat je niet serieus wordt genomen en je inzet niet wordt gewaardeerd helpt hier ook niet echt mee. Het enige positieve aan WMW is dan ook dat ze samenwerken met hotels waar je als mens zijnde wel wordt gewardeerd, maar hier heb je niet veel aan want je bent niet in dienst van het hotel dus zij kunnen niets voor je betekenen. Ik wil iedereen adviseren niet te soliciteren bij dit bedrijf, er zijn vele andere bedrijven die dezelfde werkzaamheden aanbieden, elk ander bedrijf is beter dan WMW.

Als het bedrijf wordt overgenomen door iemand die er wel verstand van heeft, het huidige management is dan ook echt waardeloos. Ik werk liever voor een drol.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WMW Dienstverlening over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemdrol Willemsen