Klacht: vernieling postbus

Publieksbalie op 07 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

de brievenbus in de straat is kapotvernield. Hij staat aan de Nicolaas
Beetsstraat tegenover de Katholieke school.
Locatie:

als deze vervangen wordt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een beschadigde brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Het is natuurlijk niet fijn als u een beschadigde brievenbus tegenkomt. Graag wil ik hier een melding van maken, zodat hiernaar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de postcode en het huisnummer van de betreffende brievenbus (u kunt dit vinden via www.postnl.nllocatiewijzer) Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 07 januari 2020 om 12:01 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Publieksbalie