Klacht: Vernieling pakket

op 07 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Post NL,

Mijn vriend heeft een cadeau gekocht voor mij zodat ons 1e huis helemaal af is. Nu kwam mijn schoonmoeder thuis en was de bezorger een pakketje wat NIET door de brievenbus past, er in te proppen, duwen met als vervolg het pakketje is stuk!

Het is een wallsticker (staat ook op het pakket) en door de grove manier van werken is de zijkant gescheurd en in het midden geschaafd waardoor er een gat is. Daarnaast zitten er overal kreukels. Het is dus niet meer in staat om op te hangen en ons huis af te maken.

Nu koste het niet veel, maar hoe er wordt gehandeld met pakketjes van een ander met als vervolg vernieling is asociaal.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding zodat ik een nieuwe, onbeschadigd pakket heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Slabbekoorn, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk dat de bezorger deze zending op deze wijze in de brievenbus heeft afgeleverd, waardoor uw cadeau beschadigd is geraakt. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Hier wil ik uiteraard graag een klacht over opmaken. Kunt u aangeven of dit een zending was met een 3Scode of dat dit als briefpost is verzonden? Mocht in het bezit zijn van een 3Scode dan zou ik deze graag nog van u ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Slabbekoorn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Slabbekoorn,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Celest