Mijn Klacht:
Eerder dit jaar heeft iemand mij een pakketje opgestuurd via DHL. Dit werd abusievelijk bij een afhaalpunt afgeleverd.
Dit pakketje is hierdoor uiteindelijk tijden spoorloos geweest.
Nu is het pakketje eindelijk weer bij de verzender terug geleverd.
Maar DHL heeft nooit meer iets laten weten over hóe ik dit pakketje nu wél op mijn huisadres geleverd kan krijgen.
Ik heb al verzendkosten betaald maar ik zou dus nu wéér, door een fout van DHL zelf, opmoeten draaien voor (daardoor dubbele!) verzendkosten.
Dit vind ik niet erg correct, ik zou nu na 4-5mnd (?) wel graag mijn betaalde product willen ontvangen!
Gewenste Oplossing:
Ik zou het erg op prijs stellen als DHL op eigen kosten nu het pakket kan (laten) bezorgen op mijn huisadres.
Daar heb ik voor betaald (€6,95) dus het lijkt me correct dat ik niet nógmaals hoef te betalen voor verzending.
Graag reactie en actie door DHL !!!
