Klacht: Vermiste pakket weliswaar terecht maar DHL heeft nog geen oplossing geboden !!!

Pioenroosje46 op 21 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerder dit jaar heeft iemand mij een pakketje opgestuurd via DHL. Dit werd abusievelijk bij een afhaalpunt afgeleverd.
Dit pakketje is hierdoor uiteindelijk tijden spoorloos geweest.

Nu is het pakketje eindelijk weer bij de verzender terug geleverd.
Maar DHL heeft nooit meer iets laten weten over hóe ik dit pakketje nu wél op mijn huisadres geleverd kan krijgen.
Ik heb al verzendkosten betaald maar ik zou dus nu wéér, door een fout van DHL zelf, opmoeten draaien voor (daardoor dubbele!) verzendkosten.
Dit vind ik niet erg correct, ik zou nu na 4-5mnd (?) wel graag mijn betaalde product willen ontvangen!

Ik zou het erg op prijs stellen als DHL op eigen kosten nu het pakket kan (laten) bezorgen op mijn huisadres.
Daar heb ik voor betaald (€6,95) dus het lijkt me correct dat ik niet nógmaals hoef te betalen voor verzending.
Graag reactie en actie door DHL !!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 oktober 2020 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat dit pakket niet heeft kunnen aankomen bij de ontvanger, maar retour gestuurd is naar de verzender. Mocht u het niet eens zijn met de reden voor retour bent u altijd vrij om restitutie aanvragen voor de gemaakte verzendkosten via deze link: https://dhlparcel.nl/nl/consument/restitutie-aanvragen

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Pioenroosje46

Heeft op 27 oktober 2020 om 21:12 geantwoord

Erg vervelend, maar ik ben degene die de verzendkosten heeft betaald aan de verzender.
Diens IBAN-nr. heb ik niet en daarbij is diegene al door mij betaald.
Mocht diegene dan het artikel niet nógmaals willen/kunnen verzenden, dan heb ik alsnog mijn artikel niet EN ook mijn verzendkosten niet terug.
Dit soort formulieren helpt mij dus niet verder helaas.
Graag een manier om aan MIJ PERSOONLIJK het bedrag voor de verzendkosten terug te (laten) storten. Of de verzendcode voor gratis verzending aan de verzender te kunnen sturen.
Het wordt me wel héél moeilijk gemaakt op deze manier.

In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Pioenroosje46