Klacht: Vermist Retourpakket Voordeelhelmen.nl

op 04 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Op 7 juli 2017 heb ik een klachtenbrief met details verzonden naar het postbusadres van PostNL dat bekend is via de website (zie bijlage).
Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen op deze brief. Ik eis dat PostNL, Voordeelhelmen.nl en/of Van der Wou Logistiek mijn retour gestuurde helm alsnog gaat verwerken en dit doorgeeft aan After Pay. Mocht het pakket om wat voor reden ook niet te traceren zijn, dan ga ik er vanuit dat één van deze partijen daarvoor verzekerd is en voor de schade opdraait.

Graag zie ik een spoedige reactie tegemoet, want we zijn nu al bijna en maand verder. Daarnaast is het ook erg vreemd en zeldzaam dat je een klacht moet indienen, omdat je nog geen reactie hebt gehad op je klachtbrief.

Bas Laming

Simpelweg als mijn retour wordt verwerkt, zodat de After Pay aanmaningen worden ingetrokken en ik niets hoef te betalen. Ik ga niet betalen voor een helm die ik niet heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:30 geantwoord

Geachte heer Laming,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uit de bijlage die u heeft toegevoegd maak ik op dat u twee helmen retour heeft gestuurd. Één hiervan is wel aangekomen, terwijl u van de ander (3SMYPA440043292) maar betalingsherinneringen blijft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierin graag een passende oplossing ziet.

Echter moet ik u vragen om hierover contact op te nemen met de originele afzender. Niet omdat ik u niet van hulp wil zijn, of omdat ik ontken dat het bij ons fout is gegaan, maar omdat de afzender onze opdrachtgever voor verzending is. Dit maakt dat enkel zij een onderzoek bij ons kunnen opstarten naar uw retour verzonden pakket.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door baslaming