Klacht: Vermist pakket

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte post nl
Hierbij deel ik een formele klacht in. I.v.m. pakket bestemd voor Anouk nobel afgeleverd volgens post NL op 20 augustus 2016 om 15.08 uur. In een normale situatie konden we aanbellen bij degene waar het bezorgd, Maar datheenstraat nummer 2 is een garage box. Mijn vriend is al een paar keer langs gegaan en vond inderdaad dat datheenstraat nummer 2 een garagebox is. 23 augustus omtreeks half 7 trof mijn vriend de pakket bezorger en sprak hem erop aan. Hij vertelde en ik quote ” ik heb geen pakket bezorgd op nummer 2 de desbtreffende zaterdag heeft hij ook geen mensen gezien in de garage. En hij vertede dat als hij het bij de buren had bezorgd er een briefje bij had gedaan. Nu is dit het probleem, post NL verteld totaal iets anders dan de pakket bezorger. En bij de track en trace code staat dat er bij ontvangst van het pakketje een handtekening verplicht is. Dus het is wel ergens afgeleverd. Nou weet ik dat het mijn fout was om bij Limango online store 2 cijfers verkeerd had neergezet maar wel het goede adres erbij. dit zou makkelijk op te lossen zijn. Langs gaan aanbellen en het pakket terug vragen ( mensen van de datheenstraat 2 zoals hebben het pakket ook niet retour gestuurd wat normaal gesproken gebruikelijk is. Maar dat s niet het geval Daarom hou ik post nl verantwoordelijk voor het zoek raken van mijn pakket.

Ik geef uw 1 werk week de tijd om alsnog uit te vinden waar het pakketje is en dat he alsnog of bezorgd of opgehaald kan worden. Gebeurt dat niet dan ben ik noodgedwongen om rechtelijke stappen nemen. En dan zal ik ook zeker een compensatie aanvechten.

Anouk Nobel.

Als me pakket die al betaald is ik netjes in ontvangst kan nemen en weet waar het is.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Nobel, Uit uw bericht begrijp ik dat het niet duidelijk is waar uw zending is afgeleverd. Ik begrijp dat dit niet handig is, mijn excuses hiervoor. Helaas heeft u geen code meegestuurd, waardoor ik niet mee kan kijken met de situatie. Graag ontvang ik alsnog deze code, zodat ik u meer informatie kan geven. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht A.nobel

10 maanden geleden - 3SYUDE00341022 Dit is de track and tracé code. Klopt geen barst van het adres wat er staat betreft een garage box te zijn, ik heb de eigenaar opgespoord van de garage en wonen 6 km bij de garage vandaan oudere mensen geen pakketje aangenomen op die dag ze zijn er al weken niet geweest. Ik wacht af... Groeten Anouk

Heeft op 05 september 2016 om 15:09 geantwoord

Geachte mevrouw Nobel,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw situatie aan de hand van uw tracking code bekeken.

Om u te kunnen vertellen wat er met deze zending is gebeurd, is aanvullend onderzoek nodig. Als gevolg van de gekozen verzendwijze kan dit onderzoek worden opgestart door de verzendende partij. Ik raad u daarom aan de afzender te contacten. Hopelijk is e.e.a. langs die weg alsnog snel opgehelderd.

Alle klachten die gemeld zijn door A.nobel