Klacht: vermist pakket

op 17 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kleding besteld bij Large popmerchandising en per abuis naar mijn zus laten versturen in Rijnsburg. Met mijn zus afgesproken dat zij het pakket via DHL zou doorsturen naar mij. Pakket werd keurig op zaterdag 28 mei afgeleverd en is diezelfde middag nog door mijn zus afgegeven voorzien van DHL verzendlabel bij een DHL servicepunt. Ontvangstbewijs ontvangen. Vervolgens blijft de track en trace status steken op “onderweg van servicepunt naar sorteercentrum”. 2 juni begonnen met bellen en mailen, alle details doorgegeven, inhoud van het pakket, kopie verzendlabel, kopie ontvangstbewijs. En na vanmiddag maar weer gebeld te hebben en niet geholpen geworden maar de mededeling gekregen dat een collega die met mijn case bezig was zou terugbellen werd er helemaal niet teruggebeld maar kreeg ik een mailtje dat alleen de verzender een onderzoek mag starten. Nou, maar weer gebeld met mijn zus en zij heeft nu een mail gestuurd met het claimformulier, de labels etc..

Gewenste Oplossing:

Tevreden als ik het pakket krijg (er zit namelijk ook kleding bij voor vrienden) of als het niet anders is de kleding vergoed, 298,---
Heb een overzicht met wat er exact in het pakket zit etc.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door p.puts
x