Klacht: Vermist pakket

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb op 6-5-2020 een pakket betaald en afgeleverd bij Jumbo nieuw- vennep.
De ontvanger heeft nog niks ontvangen.
Op het bewijs staat een nummer JVGLOTC0030368056
Jumbo en ontvanger en ik zien niet waar het pakketje is.
Zou u meer kunnen weten dan wij.

Als ik antwoord krijg en pakket er weer is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Het door u genoemde nummer kom ik helaas niet tegen. Ik zie op uw adres wel een andere zending, door u ingeleverd op dit ServicePoint. Is het mogelijk dat het gaat om dit nummer? Of heeft u meerdere pakketten ingeleverd op die datum.

Wij kunnen eventueel een onderzoek opstarten, maar daar heb ik een aantal gegevens voor nodig. Wellicht is het mogelijk daarom dat u even via één van onze eigen kanalen contact met ons opneemt. Bijgaand vind u de manieren waarop u contact met ons op kunt nemen. Controleer het traceernummer nog even en vraagt u daarna om een onderzoek naar de zending:
https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 mei 2020 om 14:32 geantwoord

Beste mensen het num JVGLOTC0030368056 klopt ik weet alleen dat er bij de Jumbo een mevrouw was in opleiding de menageer met de pc en de leerling met de telefoon.was verwarrend...
Ik weet echt niet beter dat ik het goed heb gedaan.....de ontvanger vertrouwd mij nu niet meer.Ik ben 68 en heb nog nooit iemands vertrouwen beschaamd.
Zou u aub mij duidelijk kunnen zeggen wat ik moet doen De pagina die u mij heeft gezonden kan de surfer niet openen.Al ga ik dat nog proberen nt.

Alle klachten die gemeld zijn door Camper468