Klacht: Vermist pakket

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal weken geleden iets besteld en ik zou een paar dagen later verhuizen, niet overna gedacht om mijn nieuwe adres door te geven. Dus de nieuwe bewoners van mijn oude adres hebben het pakket geweigerd waarna het ergens op een plek bij postnl is gekomen, aantal keer contact opgenomen en ook de verzender van het pakket dat het pakket gewoon daar ligt op een plek… een paar dagen geleden zeggen ze doodleuk ja het is vermist wij kunnen niks meer doen???? Hier ben ik het dus zeker niet mee eens, het kan toch niet zo ineens vermist raken… lekker makkelijk

Gewenste Oplossing:

Met dat ze mijn pakketje niet opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dirksen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket niet retour is ontvangen door de afzender. Mijn excuses hiervoor.

U heeft helaas de barcode niet meegezonden van het pakket, maar ik kan niets aan de uitslag van een onderzoek veranderen. Als de afzender hier nog vragen over heeft dan kan die contact met ons opnemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Daandedikkebanaan