Klacht: Vermist pakker. geen contact

op 20 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is vermist.
5x contact formulier ingevuld, geen reactie op terug.
1x gebeld, word afgewimpeld, waarbij ze aangeven niks te kunnen want ik ben ontvanger, maar pakket is zoek.

Verzender heeft ook een contact formulier ingevuld.

Contact via DHL express, die heeft contact met DHL parcel, word aangegeven dat mijn pakket terug is naar de verzender.

Op de facebook pagina van DHL een bericht geplaatst. Nu zeggen ze weer dat het pakket zoek is. Een onderzoek gaan ze niet instellen. Dat moet de verzender aanvaren. Contact gaat heel traag en moeizaam, DHL lijkt niet te willen oplossen of om klanten te geven.

Ik zal tevreden zijn wanneer DHL pakketjes weet te bezorgen, zoals een koeries/post bedrijf behoort te doen.
Ik zal tevredener zijn indien ze mijn klacht aannemen ipv afwimpelen en zeggen dat het via de verzender moet lopen.
Ik zal tevredener zijn wanneer mijn pakket bezorgd word. (is niets voor niets een track en trace code)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 juli 2016 om 13:40 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie op uw bericht. Door een achterstand heb ik helaas niet de mogelijkheid gehad eerder te reageren. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice via Facebook waar u met ons gesproken heeft. Ik wil u een fijne dag wensen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door BenteBates