Klacht: Vermissing van mijn pakket

Sharon Artist op 14 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte meneermevrouw,

3 weken geleden moest ik een pakketje ontvangen van jullie en dat is niet gebeurd en toen werd er aangegeven dat hij bij de servicepunt Bcc zou moeten liggen en daar is hij ook niet aangekomen nu is het zo dat er een onderzoek is gedaan en mijn pakket weg is en daar ben ik niet zo blij mee en jullie kunnen niks voor mij betekenen Maar hoe nu verder dan want ik wil wel mijn geld terug en als dat niet gebeurd ben ik genoodzaakt om stappen te gaan ondernemen en dat zullen jullie niet fijn vinden het is niet de eerste keer dat dit mij overkomt bij jullie ik héb toen niks gedaan maar nu ben Ik het zat en ik ga het niet hierbij laten.

Het ging om het zendingsnummer 3SDFC7069294668.

Ik hoop snel een reactie van jullie te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Sharon Artist

Ik ben tevreden als Ik mijn geld of mijn pakket terug zou kunne krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2019 om 13:54 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Judith
DHL Parcel Webcare

Sharon Artist

Heeft op 14 december 2019 om 16:53 geantwoord

Ik heb hier heel veel geld aan uitgegeven om de heletijd van t kastje naar t muur gestuurd te worden en wil heel graag mijn geld die ik heb uitgegeven terug hebben ik ben er al 3 weken met dhl bezig en 3 weken lang word er gezegd contact op te nemen met de verzender en die heeft ook al keer op keer contact met jullie gemaakt maar we worden er niet duidelijk op jullie lopen paketjes te stelen die bij dhl gepost worden en de arme mensen mogen der inder leiden ik sleep jullie voor t onbudsman als ik maandag geen duidelijk andwoord krijg over mijn geld of mijn paketje

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Artist