Klacht: Vermissing pakket

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket bezorger Marco in 6223AR
Maastricht heeft pakket onder voorbumper van auto gelegd. Pakket weg.
Na veel informeren nog geen resultaat.
Dag erna krijg je briefje sorry voor vermissing pakket verkeerd adres bezorgd gr. Marco.
Heb pakje dus niet en geld ook kwijt.
Niemand kan of wil me doorverbinden met leiding gevende.
Hoe nu verder??

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het pakketje krijg of mijn geld ad €11.00 en belkosten terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 augustus 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gielissen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u het pakket nooit heeft ontvangen. Na een melding en een gesprek met de bezorger is de zending nog niet terecht.

Dit is zeker niet fijn en absoluut niet de bedoeling. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat het hier om een standaard zending gaat. Daarom is er geen verder onderzoek mogelijk en kan ik verder niets voor u betekenen. U kunt het beste contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Gielissen