Klacht: Vermissing pakket

op 11 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via track en trace staat mijn pakket als bezorgd omschreven om 13:15. Ik heb echter nooit een pakket ontvangen en geen bezorger gezien. Ook geen brief in de bus van de bezorger. Als ik de klantenservice bel krijg ik te horen dat het bezorgd is en als ik niets heb ontvangen ik rustig 5 werkdagen moet afwachten, of bij de buren gaan vragen, of misschien wordt het de volgende dag bezorgd.
Nadat ik aan mevrouw van de klantenservice vraag of ze niet geen contact kan leggen met het distributiecentrum of bezorger, zegt mevrouw Bosma (van de klantenservice) dat dit onmogelijk is. Als ik haar uitleg dat 2 maanden geleden een collega van haar wel contact heeft gezocht met de bezorger/distributiecentrum en vervolgens mijn pakket alsnog werd bezorgd gaf mevr Bosma aan dat zij niet begrijpt wie ik toen heb gesproken omdat dat onmogelijk is.
Vervolgens heb ik aangegeven dat ik het gevoel krijg dat mevrouw mij niet wil helpen. Geeft mevrouw aan dit vervelend te vinden maar niks te kunnen doen. Ik moet maar zelf moet nagaan bij buren waar mijn pakket is gebleven, of de verzender maar moet bellen.

Ik begrijp niet waarom mevrouw weigert contact op te nemen met de bezorger/distributiecentrum, omdat dit mijns inziens de snelste oplossing.

Voorlopig ben ik nog steeds mijn pakket twv 90 euro kwijt.

Als mijn pakket terug is en de klantenservice meer bereidheid toont tot het zoeken van een oplossing.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 oktober 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Pengel,

Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Het spijt me heel erg om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van de status informatie zie ik dat dit een pakket betreft waarvoor niet getekend hoeft te worden. Om deze reden is het niet mogelijk om een onderzoek in stellen naar uw pakket. Mocht u pakket niet via buren boven water komen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Heeft op 11 oktober 2016 om 15:19 geantwoord

Dit is geen oplossing