Klacht: Vermissing pakket

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 2 mei 2020 heb ik een melding gemaakt van een vermist pakket met trackingsnummer 3SDFC2682168980.
Tot op heden heb ik nog geen antwoord van u mogen ontvangen.
Pakket is op 25-4-2020 ingeleverd bij inleverpunt in Olst, maar nooit aangekomen. Status van de zending staat op aangemeld, maar nog niet ontvangen.
Navraag bij het inleverpunt gaf als resultaat dat het door DHL is opgehaald.
Graag ontvang ik van u een bericht waar dit pakje is gebleven.

Bezorging of retourzending van het pakket.
Anders een vergoeding voor het kwijtraken van een pakket.
Waarde van de inhoud € 45,00 verzendkosten € 4,50

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Ik zie dat deze zending inderdaad niet in levering gaat. Het lijkt ook nooit bij een ServicePoint gescand te zijn. Kunt u mij aangeven waar u deze zending heeft ingeleverd?Graag hoor ik van u, levert dat geen duidelijkheid dan zullen wij hier een onderzoek voor starten.Met vriendelijke groet,Wendy DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ed Thien

4 maanden geleden - Goedemiddag Wendy, Is ingeleverd bij DHL servicepunt Bloemparadijs van Megen, Aletta Jacobsplein 1, A, 8121 KG Olst. Heb hiervan ook een bevestiging gekregen per mail, zie onderstaand bericht:Met vriendelijke groet, EdBeste E., Dankjewel voor het versturen van je pakket(ten) met DHL. In de bijlage vind je de pakketlabel(s) en de bevestiging van je online betaling. Afgeven Stuur je pakket veilig op weg en bekijk onze verpakkingstips. Zoek online de locatie en openingstijden van jouw DHL ServicePoint en geef je pakket af. Vanwege het coronavirus is je zending soms langer onderweg dan gepland, ook binnen Nederland. Pakket volgen Zodra je pakket door ons is gescand, volg je het makkelijk met track en trace. Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment. De bezorgtijd voor een pakket naar het buitenland hangt af van het land van bestemming. Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment.3SDFC2682168980 Nog een pakket versturen? Ga naar https:my.dhlparcel.nl. Hartelijke groet,Team DHL

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Graag ontvang ik van u nog wat aanvullende informatie voor het opstarten van het onderzoek:PAKKETGEGEVENS Verpakkingswijze eventuele herkenbare details: Afmetingen en gewicht: Inhoud en waarde van de inhoud:Mocht u ook een bewijs van afgifte hebben dan zouden we dat graag ook ontvangen.Met vriendelijke groet,Marlijn Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Ed Thien

4 maanden geleden - Goedemiddag, Zat verpakt in een kartonnen doosje met bruine tape. Afmeting weet ik niet precies, denk ongeveer 30 x 20 cm. of zo. Gewicht ca. 0,5 à 1 kg. Inhoud Lego pakket, waarde € 45,- Bewijs van afgifte is een bevestiging via e-mail d.d. 25-04-2020, zoals gewoonlijk. Had ik vorige keer al meegestuurd, maar voor de zekerheid nog maar een keer, zie onderstaand.Met vriendelijke groet, EdBeste E., Dankjewel voor het versturen van je pakket(ten) met DHL. In de bijlage vind je de pakketlabel(s) en de bevestiging van je online betaling. Afgeven Stuur je pakket veilig op weg en bekijk onze verpakkingstips. Zoek online de locatie en openingstijden van jouw DHL ServicePoint en geef je pakket af. Vanwege het coronavirus is je zending soms langer onderweg dan gepland, ook binnen Nederland. Pakket volgen Zodra je pakket door ons is gescand, volg je het makkelijk met track en trace. Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment. De bezorgtijd voor een pakket naar het buitenland hangt af van het land van bestemming. Als de bezorging is ingepland zie je hier meteen het verwachte bezorgmoment.3SDFC2682168980 Nog een pakket versturen? Ga naar https:my.dhlparcel.nl. Hartelijke groet,Team DHL

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 11:46 geantwoord

Goedemorgen,

Naar aanleiding van u klacht heb ik een onderzoek opgestart naar uw zending. Dit onderzoek loopt onder casenummer: 09383958. We zullen u op de hoogte houden van de vorderingen van dit onderzoek per email.

Ik ga er vanuit u hierbij, op dit moment, voldoende te hebben geïnformeerd.

Marlijn
Webcare DHL Parcel