Klacht: Vermissing

op 07 augustus 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag 30-7-2020 een stofzuiger retour gestuurd via een ecare label. Daar ter plaatse mijn email ingevuld.
Het pakket is nu zoek. Het gast al mis bij het inleveren, geen bevestiging gehad via email.
Dit gaat over 277 euro die ik nu kwijt ben.
Nummer is 3SAD20000073128.
Ik baal hier verschrikkelijk van, het pakket moet toch ergens zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket tetug krijg, of nog beter als het terecht komt waar het hoort te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 augustus 2020 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

ik ga zo uw overige klachten afsluiten, met ditzelfde bericht. Ik wil graag weten bij welk ServicePoint u deze zending heeft ingeleverd en op welke datum dit is geweest. Wij zullen u verder beantwoorde in de nog openstaande klacht.

Ik hoop spoedig bericht van u te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sanmic