Klacht: Vermageringspillen

op 06 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 06 februari 2018 om 18:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Anne21,

Als ik het goed begrijp heb je onbedoeld een bestelling geplaatst en deze meteen, ongeopend teruggestuurd naar de webshop? Dat is inderdaad de beste oplossing. De webshop zal het product dan verwerken als retour en de factuur annuleren. Wij adviseren je wel om het verzendbewijs voorlopig te bewaren, in ieder geval totdat je bericht hebt ontvangen dat de retouren verwerkt zijn. Hiermee kun je op een later moment altijd aantonen dat je het product inderdaad direct terug hebt gestuurd.

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag via info@billink.nl of 010 - 41 41 473.

Met vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door Anne21.