Klacht: verlost

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag meer informatie wilt over de status van uw pakket. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van uw TrackTrace code heb ik de status gecontroleerd. Als ik het goed begrijp betreft dit een retourzending naar bol.com. Heeft u de verzendkosten betaald voor het retourneren of heeft u het retourlabel van bol.com gekregen en de zending kosteloos retour kunnen sturen? Heeft u navraag gedaan bij de geadresseerde om na te vragen of de zending inmiddels is bezorgd? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door trosi