Klacht: verloren zonnebril

op 13 juli 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo, laatst stapte ik uit de bus in roelofarendsveen, nog geen 5 seconden na dat ik uitgestapt was beseftte ik dat ik mijn zonnebril in de bijna lege bus had laten liggen ik heb direkt met veolia gebeld om dit te melden, hierna kwam een veel te langdradig gesprek met een mevrouw die navraag zou doen, aangezien ik 100% zeker wist dat ik hem enkele minuten daarvoor in de bus was vergeten weet ik zeker dat als de desbetreffende chauffeur even een seintje had gekregen het dan gevonden had kunnen worden, zeer frustrerend.

Gewenste Oplossing:

Als ze dit in de toekomst beter zouden regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matheuz