Klacht: Verloren wachtwoord

op 10 oktober 2011 over ING in de categorie Banken

Tot 2x aan toe ben ik als gehandicapte voor niks mijn nieuwe wachtwoord gaan op halen bij het postagentschap aan het Genderenplein in Floriande te Hoofddorp.
Het wachtwoord bleek spoorloos. Zelf heb ik dit ook aangegeven bij de Helpdesk van de ING en moest ik iedere keer een nieuw wachtwoord aanvragen, het zou dan 5dg. duren,als ik het wachtwoord kon op halen.Ik ben al verscheidene keren van het kastje naar de muur gestuurd, maar niemand van de ING deed moeite op deze kwestie op te lossen. Telkens kreeg ik het zelfde te horen: Vraag een nieuw wachtwoord aan en U krijg binnen 5dg. bericht.
Al drie weken kan ik niet bij mijn banknummer komen, lijd hierdoor verlies van rente, omdat ik mijn spaarrekeing moest plunderen bij een andere bank, om zo mijn rekeningen te betalen. Ik heb onkosten vergoeding gevraagd,voor telefoonkosten vervoer ,naar het ander gedeelte van Hoofddorp en alle geleden schade.Ik ben hier helemaal doodop van en aan excusses van deze bank heb ik helemaal niets. Ik vraag gewoon om mijn wachtwoord, boven water te laten komen en onkostenvergoeding voor alle geleden schade.Mijn bankzaken kan regelen.Nu kan ik dat niet en ontvang ik al aanmaning voor iets wat niet mijn schuld is

Mijn oplossing is dan ook,dat zij mijn nieuwe wachtwoord, net als vroeger gewoon per mail naar mij toe sturen en mijn onkosten vergoeden, zodat ik op een normale manier mijn rekening kan betalen en en niet meer hoef te wachten, wat er op deze rekening staat.
Nog even en de maand is weer om en kan ik niet aan mijn rekening komen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 10 oktober 2011 om 12:41 geantwoord

Er is telefonisch contact geweest en e.e.a. is met u besproken. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

Heeft op 10 oktober 2011 om 14:47 geantwoord

Nog steeds is mijn klacht niet opgelost.Vandaag heb ik op het ING
kantoor Muiderbos 124 te Hoofdorp gevraagd of mijn wachtwoord daar aanwezig was en weer kreeg ik te horen: Neen Mevrouw, U moet maar een nieuw wachtwoord aanvragen en wat ik pas na 5dg. kan ontvangen Ik wacht nu al 4 weken zonder dat ik bij mijn betaalrek. kan komen Volgens klantenservice ING
ligt de fout bij de ING ZELF EN NIET BIJ tpg post.
De ing verstuurd de wachtwoorden met de interne post.
Vorige week zou de ING HELPDESK een nieuw wachtwoord sturen,maar die heb ik nog steeds niet na deze aanvrage.
Mevr. C.V.I.HUIJTS

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht ceciliaagain

6 jaren geleden - De ING is er wel mee bezI, Maar de klacht is nog steeds niet helemaal op gelost.Ik wacht nog steeds tot mijn wachtwoor boven water komt,want die is nog steeds weg .Mevr. C.V.I. HUIJTS

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ceciliaagain