Klacht: verloren prioriteit aangetekende brief

asia5423 op 02 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag ,
Op 20 januari werd een aangetekende brief gegeven – voorrang en tot dusver is die niet bereikt. RR nummer 393411582PL. Voor zover ik weet, was het op 2 februari 2021 Amsterdam Centraal-international, op 3 februari om 8.44 uur werd het overgedragen voor service. Het is vandaag 22 februari en ik heb de brief nog steeds niet ontvangen. Leg de kwestie uit en schrijf waar is mijn brief. Groeten Joanna Jungowska

RR393411582PL

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwachte aangetekende brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik ben bang dat ik geen goed nieuws voor u heb over deze aangetekende brief. De aangetekende brief is retour afzender gestuurd, omdat de brief niet is opgehaald bij het PostNL-punt. De brief was bij het PostNL-punt bezorgd, omdat er een mislukte bezorgpoging zou hebben plaatsgevonden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Was u op woensdag 3 februari omstreeks 18:01 uur thuis aanwezig? - Indien u thuis aanwezig was; werkt uw deurbel naar behoren? - Heeft u een 'niet thuis'-kaartje in de brievenbus ontvangen op woensdag 3 februari? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht asia5423

1 jaar geleden - Goedendag , Ik ben op thuis op 3 februari en mijn deurbel werkt goed . Ik ben niet thuis kaartje in de brievenbus ontvangen. Groeten Joanna Jungowska

Heeft op 02 maart 2021 om 20:07 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld en ook geen briefje heeft achtergelaten. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw melding.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen. U hoort uiteraard altijd een kennisgeving te ontvangen, maar zendingen uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Als u uw code hier invult dan kunt u de status in de gaten houden zodra de zending in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld. U kunt dan ook zien wanneer deze beschikbaar is op het afhaalpunt.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door asia5423