Klacht: verloren pakket ref.: _00D30VG9Y._500D01BApB9

op 02 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit pakket werd door jullie eind april verloren en is tot op heden niet teruggevonden. Ik kreeg de simpele boodschap dat het pakket onvindbaar is dat daarmee de kous af is. Daar ga ik dus niet mee akkoord. Het kan niet zomaar verdwijnen. Dit pakket was een van de 22 pakketten die gelijktijdig vanuit het postpunt in Sluis verstuurd werden. Alleen dit pakket is nooit aangekomen. Ik wil hieromtrent nog steeds opheldering. Dit kan niet zomaar verdwijnen.

Ik wil dat er opnieuw en door een andere medewerker gezocht wordt naar het bewuste pakket.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:44 geantwoord

Geachte heer Van Heetvelde,

Uit uw bericht begrijp ik dat u het niet eens bent met het resultaat van uw onderzoek.

Ik kan me voorstellen dat het resultaat teleurstellend is, echter kan ik helaas niets meer voor u doen. Ik zie dat u in België woont en wij zijn de klantenservice voor PostNL Nederland. Voor vragen over uw onderzoek kunt u het beste contact opnemen met PostNL België via: http://www.postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl. Mijn excuses dat ik u niet verder kan helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door johan brugge