Klacht: Verlopen OV chipkaart aanvragen

op 28 oktober 2011 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

|Mijn OV chip zou begin september verlopen en ik kreeg begin augustus netjes een brief met een aanvraagformulier om hem te verlengen.
2e week van augustus heb ik alles ingevuld en opgestuurd, maar begin september had ik nog niets binnen en ben gaan bellen.
Bij OV chip wisten ze mij te vertellen dat hij half augustus was verwerkt en hem ieder moment thuis kon verwachten.
Op 20 september had ik nog niets binnen en ben maar weer gaan bellen, de kaart is als verloren/gestolen gezet en geblokkeerd met het vervolg dat er een nieuwe aangemaakt moest worden en dat het zo’n 2 tot 3 weken ging duren voor ik eindelijk de nieuwe binnen had.
Nu na iedere week 3 maal bellen zijn we weer een maand verder(nu is het 28 oktober) weten ze mij te vertellen dat hij ieder moment bij mij binnen kan komen.
Ik wacht nu dus al 2 maanden op mijn OV chipkaart met mijn jaarabonnement, betaal dus mijn abonnement wat ik nu niet kan gebruiken en extra voor het reizen binnen mijn zone.
Wel heb ik pas begin van deze week door OV chip te horen gekregen dat ik bij de RET een voorlopig abonnement kan krijgen.

Totale vergoeding van al mijn gemaakte reiskosten en van mijn abonnement wat ik die 2 maanden niet heb gebruikt.

Alle klachten die gemeld zijn door lotus115