Klacht: Verlopen KadoWereldbon.

op 24 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vraag: Geachte mevrouw,we hebben van onze kinderen voor onze verjaardag op 20 oktober 2011 twee kaartjes van Zorro gehad voor de voorstelling van 22 oktober 2011 in het World Forum Theater met de kadobon van 10 euro van KadoWereld. We hebben alleen moeten constateren dat de bon al verlopen is. Kunt U ons uitleggen waarom deze bon maar tot 1 oktober 2011 geldig is, dat is wel heel erg kort.
We hebben hiervoor ook contakt gehad met KadoWereld maar die verwijzen ons naar degene die deze kadobon heeft aangeboden en dat is Seetickets.
Wachtend op nader bericht.
Met vriendelijke groet, M.P. van der Meer.

Gewenste Oplossing:

We zijn blij met een geldige bon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 06 augustus 2012 om 15:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door mmeer54