Klacht: Verlopen cadeaukaart zonder vervaldatum op kaart zelf

op 29 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Helaas is een cadeaukaart met een waarde van 100 euro net twee maanden verlopen. Op de cadeaukaart zelf staat geen vervaldatum en er staat zelfs niets vermeld over een vervaldatum (dus ook niet dat je online kunt kijken wanneer deze verloopt). De klantenservice van bol.com zegt dat deze op een bijgeleverd hoesje zou hebben gestaan en dat de cadeaukaart “niet compleet” is zonder het hoesje, maar dit hoesje heb ik er niet bij gehad. Het lijkt me niet zo handig dat er op de kaart zelf met geen woord gerept wordt over een vervaldatum of over een bijbehorend hoesje. De klantenservice zegt niets voor mij te kunnen doen.

Compensatie van de verloren 100 euro of verlenging van de cadeaukaart.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

4 weken geleden - Beste Risje21786, Ik heb je klacht in behandeling genomen en je een e-mail gestuurd. Helaas heb je daar niet op gereageerd. Ik kan de cadeaubon nakijken als je mij het nummer doorgeeft. Dit kan als reactie op dit bericht. Ik hoor graag van je. Groeten, Manon van bol.com

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 29 augustus 2017 om 14:48 geantwoord

Beste Risje21786,
Helaas heb ik nog geen reactie van je ontvangen zodat ik de cadeaukaart kan nakijken. Ik sluit deze klacht. Als je nog steeds wilt dat wij de cadeaukaart voor je nakijken, kun je een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com

Groeten, Manon van bol.com

. . . . . . . . .