Klacht: verlening van mij rijbewijs

op 22 mei 2020 over CBR in de categorie Overheid

mij rijbewijs is al verlopen vanaf 7mei wij gaan 6KM lopen naar het openbaar vervoer mijnvrouw en ik dank zij het CBR die mijn rijbewijs niet wil verlengen zodat ik toch nog met mijn verlopen rijbewijs kan rijden .
Ik heb hierover gebeld met het CBR maar die voorlopigen verlening was er afgehaald en kon niet worden terug gezet .
door de covis-19 kon ik niet naar de oogarts in het spaarnegasthuis via een anderen medewerker van het CBR die gaf mij een ander telefoon nummer daar was ik wel welkom en dat was op 7 mei bij het OCH in Hoofddorp die hebben de oogarts verklaring naar het CBR verstuurd en dat was ook op 7 mei .
Graag had ik de papieren van goed keuring van mijn rijbewijs zo snel mogelijk ontvangen !

Als ik de papieren van goedkeuring ontvang en een nieuw rijbewijs kan halen bij de gemeenten Haarlemmermeer zodat ik en mijn vrouw niet meer hoeft te lopen naar het openbaarvervoer .
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]