Klacht: Verlenging problemen

op 28 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Eergisteren heb ik na 4 jaar klant bij jullie te zijn mijn abo verlengd. Ik moest 60 euro voor het toestel betalen en 32,50 p/m. Mijn broer en een vriendin belden gisteren om te velengen, zij kregen precies dezelfde toestel (iPhone 4 8GB) gratis en kregen zij ook nog 5 euro korting op hun maandelijks bedrag, dus hoeven zij nog maar 27,50 te betalen. Dat had niks te maken met hoeveel zij belden, daar hadden zij gewoon recht op omdat zij verlengen. Ik kreeg het niet terwijl ik al 4 jaar klant ben en zij wel terwijl mijn broer 2 jaar klant is en mijn vriendin nog maar 1 jaar. Ik vind dat erg jammer, want ik heb nooit eerder een probleem gehad met hi, maar vind jamme dat jullie dan zo met een klant omgaan die al 4 jaar klant is!

Dat ik mijn toestelprijs terug krijg en die 5 euro korting op mijn maandelijks bedrag.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 15:08 geantwoord

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door NoraVeliqi