Klacht: verlengen en/ of aanpassen abonnement.

op 26 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

tele2 heeft abusievelijk abonnement verkeerd verlengd.
Nieuwe abonnement zou ingaan op 20 juni j.l..en oude abonnement zou op 25 juli a.s. verlopen.
Omdat ik niet eens was, wilde ik naar KPN overlopen en heb daar nieuw abonnement aangevraagd.
Kreeg van Tele2 bericht, dat ik dan afkoopsom moest betalen i.v.m. contractbreuk. Dit kon ik voorkomen door bij Tele2 te blijven. zodat ik weer terug zou kunnen gaan naar mijn bestaande abonnement, zonder extra kosten.Hiervoor moest ik binnen 7 dagen reageren.
Hier ging ik mee akkoord, maar ik moest dan KPN weer opzeggen.
Dat heb ik gedaan en bevestigd gekregen.
Nu zegt Tele 2, dat ze nog op een bericht i.v.m. opstapservice van KPN zitten te wachten. KPN deelt mede dat dat is gebeurd en dat er een fout in de automatisering van Tele 2 zit.
Zolang Tele 2 niets van KPN hoort (al 4 keer over gebeld) Kunnen ze mijn abonnement niet verlengen. Dit is gewoon een PATSTELLING, waar is tussen zit en technisch zelf niets aan kan doen.
Nu krijg is alvast een retourdoos, waarin ik mijn modem kan terugsturen.
Want wat blijkt..na telefoontje op 13 juli j.l., dat ik gewoon wordt afgesloten op 25 juli a.s..
Ik heb na 20 juni veel gebeld en inmiddels 13 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Deze hebben geen van alle tot een oplossing kunnen zorgen. (wordt wel gezegd dat het in orde komt !!!!)
In MIJN TELE2 (mijn producten) staat gewoon dat mijn contract verloopt op 20-06-2018
Wat moet ik nu geloven. Nog steeds geen duidelijk antwoord ontvangen.

Als mijn abonnement gewoon wordt voortgezet, zonder extra kosten en dit gewoon per e-mail krijg bevestigd.
Heel simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Wil van Meel