Klacht: verkooppunten soep.

op 13 oktober 2016 over Unox in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

al jaren gebruik ik uw kleine portie/ blikje stevige goulash soep. Met jaren bedoel ik, zeker 5 jaar, en dan minstens 3 maal per week. Ik heb de goulash soep van de huismerken geprobeerd, helaas, het kan niet tippen aan de kwaliteit van UNOX. Kwestie van smaak, dat erken ik.
Nu is het zo dat deze soep bij alle reguliere supermarkten verkrijgbaar was.
Ik zeg was, want, helaas moet ik constateren dat tegenwoordig deze soep alleen te koop is bij AH. Dit kan natuurlijk bekekenen. dat soep niet voldoende verkoopt, er is geen vraag naar,
Om een lang verhaal kort te maken. Vandaag was ik bij de AH in de Brussels poort in Maastricht, waar ik normaal mijn soepjes haal, en ook daar was het schap leeg, geen goulashsoep.
Mijn vraag; waarom wordt deze soep geweerd uit de schappen van de reguliere supermarkten, blijkbaar ook bij AH. Hoe kom ik aan mijn wekelijkse portie heerlijke soep?

Groet,
Jo Huskens
Kroesmeestersdreef 11b
6216pk Maastricht

N.V.T

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unox

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo Huskens