Klacht: Verkerke glazen in mijn bril

op 05 september 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Vorig jaar in mei ben ik gegaan naar Hans Anders in Hilversum omdat ik had wel pijn in mijn ogen. Was gedaan meting en besteld bril , ik heb ook gemeld dat ik werk heel veel achter de computer , volgens medewerker was alles prima .Paar keer aangehad deze bril maar iedere keer meer last van.Toen was ik ook bezig met afhandelen zaken van mijn schoonmoeder ( zij is in maart overlijden ).Ik heb door de verkeerde glazen steeds meer pijn in mijn ogen gehad . Gebruikt misschien 3 keer , kosten bijna 300 euro, nu moet ik nieuwe bril volgen Hans Anders kosten 363 euro , in jaar tijd bril voor bijna 700 euro en ik dacht dat bril heb je voor paar jaar niet non stop nieuwe

met compensatie voor bril die ik nu met weggooien in de prullenbak
kosten bijna 300 euro

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 05 september 2016 om 14:07 geantwoord

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste mevrouw Van Dijk, Ik vind het heel spijtig dat u volop bezig bent geweest met familieomstandigheden. Wij kunnen echter geen sterkte garantie meer geven op een bril van 16 maanden terug. De ogen kunnen in deze periode gewoon veranderd zijn. Dit is met u besproken bij het bestellen van uw nieuwe bril. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Heeft op 05 september 2016 om 17:50 geantwoord

maar toevalig in deze tijd was volop in de media dat juist bij hans anders waren verkerde metingen gedaan door mensen zonder scholling , heb ik genoeg klachten gevonden op internet . Bij deze ga meld ik dat bij de rechtsbijstand verzekering

Alle klachten die gemeld zijn door monikavandijk