Klacht: Verkeerdheid nummer

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb perongelijk een verkeerd huis nummer op mijn pakket laten zetten en de buren hebben dit dan ook geweigerd omdat wij hier net een maand of 2 wonen kan dit gebeuren! Echter omdat er geen retour adres op staat gaat hij naar een ware house tot dat er over gebeld word door de verkoper. Echter geeft deze geen gehoor! Ik heb alle fotos van betaling akkoord verstuurder product en t&tcode door gestuurd maar word afgescheept met als de verkoper niet reageerd heeft u pech! Kort om ze vinden mijn lamp mooi op Depot den haag staan(waar hun ware house is! En hij nu is) en ik zie hem nooit meer
Voel me dan ook bestolen!

Als ik mijn product opgestuurd krijg of ergenst kan afhalen!

En een excuus voor de zeer vervelende contact momenten met hun om ervaren niet wetende medewerkers!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 mei 2017 om 14:32 geantwoord

Geachte mevrouw Mulder de Jong,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er reeds een onderzoek is opgestart om dit op te lossen. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels correct is afgehandeld.

Heeft op 08 mei 2017 om 19:30 geantwoord

Nee want jullie winmpeleb me weer af en als je belt laten ze je niet uitpraten vragen geen gegevens op en hangen de lijn zo op kut hoeren

Alle klachten die gemeld zijn door Julia mulder