Klacht: verkeerde zone abbonement

op 12 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb voor mijn dochter de tweede maand een 3 sterren maandabonnement via de site besteld.De eerste keer heb ik het bij een loket erop laten zetten.Ze hebben me verteld dat ik een 3 sterren abonnement moest hebben . Vond het wel moeilijk hoe ik de centrumzone moest vaststellen maar dacht dat het goed gegaan was.Omdat vorige maand ook al geld afgeschreven was en daarmee het abonnement geblokkeerd was had ik er nog extra 20 euro opgezet .Met een abonnement en 21 euro saldo kon er toch niets meer mis gaan .Tot afgelopen maandag mijn dochter belde dat de kaart weer geblokkeerd was. Ik heb gebeld met veolia maar erwas niemand meer die me iets hierover kon zeggen.Toen ik de volgende dag eindelijk iemand aan de lijn kreeg vertelde ze me dat ik dus een verkeerde zone had ingevuld.Op mijn vraag of het abonnement dan niet omgezet kon worden naar de goede zone zei ze dat dat niet meer ging want dan had ik binnen 5 dagen moeten reageren dus ik kon alleen nog het abonnement stopzetten en een nieuw abonnement kopen en misschien kreeg ik voor de andere kaart nog wel een kleine restitutie terug.Ze zei nog net niet eigen schuld dikke bult.Ik kon het formulier downloaden om het stop te zetten maar op de hele site van veolia is nergens zo’n formulier te vinden .Dit grapje heeft me al 77,60 plus 21 euro wat op de kaart stond en weer 10 euro omdat ze vandaag ook met de bus mee moest gekost en de maand is nog niet om.Dankjewel voor de geweldige service veolia.Morgen maar naar het servicepunt om alles te laten stopzetten

Dat ik een fout gemaakt heb klopt dan maar ze kunnen op zijn minst de kaart omzetten naar de goede zone zodat mijn dochter de rest van de maand van de kaart gebruik kan maken waar ik ook voor betaald heb .Ook zou het fijn zijn als het duidelijk omschreven word welke zone jenu moet hebben want dat is heel moeilijk te bepalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariajosephina