Klacht: Verkeerde voorlichting

op 01 mei 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geachte heer, mevrouw,

I.v.m. met onze verhuizing naar ons nieuwe adres hebben wij begin april internet besteld incl. monteur. De afspraak was dat deze op 3 mei as. internet installeren. Ik heb verzocht om de router naar ons huidige adres te sturen om er zeker van te zijn dat hier niets zou mis gaan.

Omdat in mijn ervaring en de ervaring van vele anderen vaak iets mis gaat bij verhuizingen heb ik meerdere e-mails gestuurd en tevens telefonisch contact gehad. Ook toen bleek dat er door de installateur nog geen contact opgenomen was voor het afspreken van een tijdstip op 3 mei werd mij verzekerd dat dit nog zou gebeuren en dat ik me nergens zorgen over hoef te maken.

Aangezien er vandaag (1 mei) nog geen contact is opgenomen en nog geen router is bezorgd heb ik zojuist zelf telefonisch contact met de klantenservice opgenomen. Na een lange wachttijd vertelde de medewerkster mij dat e.e.a. pas vandaag in gang gezet kon worden omdat de huidige bewoner 30 april is afgesloten. Ik vind het erg vervelend dat ik hierover niet pro-actief geinformeerd ben en dat aansluiting op 3 mei niet mogelijk blijkt te zijn.

Dit is erg vervelend omdat we voor ons werk zaken hebben moeten verzetten om op 3 mei de installateur te kunnen ontvangen. Wat we vooral vervelend vinden is dat we diverse keren contact hebben opgenomen over de voortgang om er zeker van te zijn dat alles goed gaat en dat ons steeds werd verzekerd dat er geen probleem is.

Zie ook onderstaande communiciatie met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Edo

Geachte heer Dunnink,

In onderstaande mail schrijft u “We begrijpen dat u zeker wilt weten dat alles in goede orde gaat verlopen”

Zojuist heb ik jullie gebeld omdat ik de router niet heb ontvangen en er geen afspraak door de monteur is gemaakt. Van uw collega begreep ik dat dit niet mogelijk was omdat e.e.a. op gang kon worden gezet nadat de vorige bewoner zijn abonnement is afgezet. Ook begreep ik dat montage hierdoor niet haalbaar is.

Wij vinden dit erg vervelend omdat we veel hebben moeten verzetten om installatie op 3 mei mogelijk te maken.

Wat we vooral vervelend vinden is dat we diverse keren contact hebben opgenomen over de voortgang om er zeker van te zijn dat alles goed gaat en dat ons steeds werd verzekerd dat er geen probleem is. Het is ook jammer dat we niet zelf pro-actief over deze vertraging zijn geïnformeerd.

Edo Wilcke

From: Service Center
Sent: Wednesday, April 19, 2017 5:37 PM
To: edowilcke@gmail.com
Subject: Re: Internet en/of telefonie [#711810]

Top
header
Geachte heer Wilcke,

Hartelijk dank voor de e-mail met uw vraag over de voortgang van de planning van uw afspraak met de installatiemonteur. We begrijpen dat u zeker wilt weten dat alles in goede orde gaat verlopen.

Gezien de datum dat uw abonnement ingaat, verwachten we dat de firma Guidion begin komende week contact met u opneemt om een afspraak met u te plannen. Wanneer u hierop niet wilt wachten, bieden we u graag de mogelijkheid om zelf de koe bij de horens te vatten en contact te zoeken met Guidion. Dat kan via het nummer 088 200 0104.

We vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd.

Frits Dunnink

Medewerker klantenservice

CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
I www.caiway.nl

Beste Henk,

Ik ben nog niet gebeld door een monteur om gebeld te worden op 3 mei. Ik wil graag voor de zekerheid even checken of dit nog gebeurt.

Edo Wilcke

From: Service Center
Sent: Wednesday, April 12, 2017 3:16 PM
To: edowilcke@gmail.com
Subject: Re: Internet en/of telefonie [#710252]

Top
header
Geachte heer, mevrouw Wilcke,

Dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat bij de bestelling die u gedaan heeft ook een router zit en dat deze eerder wordt opgestuurd.

U heeft daarin een datum en een afleveradres opgegeven en nu blijkt dat als de router wordt verzonden u nog niet woonachtig bent op het nieuwe adres.

We begrijpen dat dit onzekerheid veroorzaakt en willen u hierover toelichten.

De router wordt inderdaad naar het adres opgestuurd wat u opgegeven heeft.

Dit kunnen we niet veranderen. U kunt de huidige bewoner vragen dit aan te nemen of te laten weigeren.

In het laatste geval gaat de router retour naar ons en ontvangt u een sms en dan kunt u daarin aangeven naar welk adres het dan wel moet verstuurd worden.

Dat geeft u dan daar aan en stuurt dat naar ons.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Henk Houtveen

Medewerker klantenservice

CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
I www.caiway.nl

“Ik heb zojuist internet besteld voor op mijn nieuwe adres 1433DH 35.
In de bevestiging staat dat de router van tevoren toegestuurd wordt. Op dat moment ben ik echter nog woonachtig in Langeraar. Graag dus sturen naar 2461SX 49”

Indien directeur Klantenservice dhr. Monsma persoonlijk contact opneemt om uit te leggen wat een consument wél kan doen om er zeker van te zijn dat e.e.a. goed verloopt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 mei 2017 om 14:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Edo2017