Klacht: verkeerde tijdmelding 9292ov

op 28 november 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 27-11 j.l. stonden wij om 9.00uur bij halte Dr.Poelsplein in Simpelveld om weer via Heerlen naar Noord-Holland te reizen. Volgens de site 9292ov zou er om 9.08 een bus vertrekken. Toen wij bij de halte waren vertrok de bus pas om 9.34uur met een overstap op parkstad. Hierdoor misten wij de aansluiting met de trein en vervolgens ook andere aansluitingen waardoor ons gehele schema in de war was. Graag Uw reactie in deze.

Gewenste Oplossing:

aanpassen van de site 9292ov zodat je weet waar je werkelijk aan toe bent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kieft1947