Klacht: Verkeerde tijd

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou dinsdag tussen 17:00 en 20:30 bezorgt worden
Om 21:00 nog niks toen stobd er dat het vandaag bezorgt zou worden tussen 17:00 en 20:30
Lag er om 16:30 een briefje van gemist

Ik gebeld enzovoort zeiden ze ja de paketbezorger was er om 16:04

Toen was ik niet thuis omdat er ston vanaf 17:00

Als ze het nu brengen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Geachte mevrouw Pruijmboom,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u uw pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u ook terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door MonicaSjerno