Klacht: verkeerde straat

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

regelmatig komt het de laatste tijd voor,dat onze post(belangrijke!!)in de verkeerde straat word bezorgd.Wij wonen Volkerakstraat en de post word dan in de Vlakestraat bezorgd.Gelukkig sturen die mensen die daar wonen het weer door,maar onlangs zat ik op een belangrijk pakje te wachten,en dat was ook daar bezorgd.Ook felicitatiekaarten missen we daardoor,die worden op het verkeerde adres bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als MIJN post op MIJN adres word bezorgd,nu missen we bepaalde stukken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer van Mansom, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw post meer dan eens in de verkeerde straat wordt bezorgd. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Zou u aan kunnen geven of u er zeker van bent dat deze poststukken door PostNL bezorgd worden? In bepaalde regio's zijn namelijk meerdere bezorgdiensten actief, zodoende hoor ik graag van u of een bezorger van ons hier verantwoordelijk voor is. Zou u daarnaast aan willen geven op welk huisnummer in de Vlakestraat de post verkeerd bezorgd wordt en wanneer dit voor het laatst gebeurd is? Met deze gegevens kan ik een klacht voor u registreren, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier kan de kans verkleind worden dat dit opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 september 2017 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Mansom,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door boyke16