Klacht: Verkeerde prijzen/aantallen

op 25 oktober 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gisteren heb ik in de Leen Bakker in Tilburg een Portofino tafel gekocht. Op internet stond dat een vierpersoons tafel 139 euro zou zijn en een 6 persoonstafel zou 149 euro zijn. In de winkel aangekomen staat er dan een 4 persoonstafel 159 euro is. Het personeel daar zei dat ze het niet mee konden geven voor de prijs die op internet zou staan. Uiteindelijk bleek dat het in de winkel verkeerd was geprijst. Ik heb altijd geleerd ‘klant is koning’ maar hier was daar niet echt sprake van.
Aangezien ik al de hele set van Portofino gekocht heb een tijd geleden wilde ik ook de tafel er nog bij. In de winkel stond dat je een 4 persoonstafel+46 stoelen Lara voor 299 euro had. Van die 46 stoelen is dus ook helemaal niets waar!!! Ik kreeg maar 4 stoelen en een tafel voor 299 euro!

Ik ben tevreden met de oplossing dat ik gewoon 46 stoelen krijg zoals dat jullie dat in de winkel aangeven! Of dat ik een deel van mijn geld van de stoelen terug krijg net zoveel als wanneer je 46 stoelen Lara voor die prijs zou krijgen!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M.N