Klacht: Verkeerde prijsopgave

op 07 oktober 2017 over Holland Nautic in de categorie Handelsondernemeing

Navigatie apparaat ter reparatie aangeboden aan Holland Nautic ongevraagd is deze gerepareerd door een bedrijf genaamd AML. Mondelinge prijsopgaaf was €170,00 reparatie bleek kennelijk uiteindelijk duurder uit te vallen en zonder overleg ontving ik uiteindelijk een factuur van maar liefst € 455,00 een bedrag voor de reparatie waar ik als ik dit vooraf had geweten nooit mee akkoord was gegaan en ook niet van zins ben te betalen.

Bedrag is namelijk hoger als een nieuwe AIS ontvanger. Resultaat van bovenstaande is dat ik in goed vertrouwen een apparaat ter reparatie heb aangeboden aan Holland Nautic en dat deze nu ergens bij AML in het magazijn ligt en niet geleverd word voor de eerder mondeling overeengekomen prijs.

Verweer van het bedrijf is dat ze voortaan alleen nog schriftelijk prijsopgaven doorgeven om dit soort misverstanden te voorkomen.

Op zich positief alleen ik heb daar natuurlijk niet zoveel aan.

Zoals zo vaak in dit soort geschillen zou het sympathiek zijn als we kunnen middelen in de kosten. Om botweg een product van een klant in gijzeling te nemen omdat er in eigen bedrijfsvoering iets mis is gegaan is in mijn beleving wel heel kort door de bocht

Of het apparaat in oude staat retourneren

Alle klachten die gemeld zijn door Kruijssen