Klacht: Verkeerde poten van de bank geleverd

op 06 juni 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

We hebben een bank besteld en er zijn de verkeerde poten geleverd. Seats en sofas weigert een leenbank te komen bezorgen totdat de juiste poten zijn geleverd. Ze geven aan dat wij maar de leenbank zelf moeten komen ophalen en voor de kosten moeten opdraaien voor een fout van hun zijde. Ook kunnen ze de poten van de showmodel meegeven totdat ze de nieuwe binnen hebben maar ze weigeren dit.
Het verbaast me dat dat ze de banken niet controleren wanneer ze binnen zijn alvorens de klant te vragen om de banken te komen ophalen!
Zeer zeer onklantvriendelijk en slechte service.

De nieuwe poten worden pas over 3 a 6 maanden geleverd. Waar moet ik dan gaan zitten nu de bank onbreukbaar is?

Ik wil dat Seats en Sofas de showmodel poten alvast meegeeft totdat de juiste poten worden geleverd of een leenbank komt afgeven en ook ophalen. Ik ga NIET voor de kosten opdraaien voor een fout aan hun zijde.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Beste Sara, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. U kunt hier een melding van maken via het volgende formulier; https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Op deze manier komt u in contact met onze klantenservice. Via deze weg helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Reactie van de melder van de klacht SaraS

1 maand geleden - Ik heb reeds een mail gestuurd maar er wordt niet gereageerd en ik ga natuurlijk niet wachten totdat iemand mijn email oppakt omdat vanwege 'drukte'. De reden dat ik hier een klacht heb ingediend is omdat jullie er alles aan doen om maar het probleem bij klant neer te leggen. Jullie kunnen op bellen en de klacht netjes afhandelen ipv mij door te verwijzen naar jullie contactformulier waarop ik weken moet wachten op een reactie!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 06 juni 2021 om 16:44 geantwoord

Beste Sara,

Wat vervelend dat uw aangekochte meubel niet aan uw verwachtingen voldoet! Hier voor allereerst onze welgemeende excuses. Uiteraard is het ons doel om ook u uiteindelijk tevreden te laten zijn met uw nieuwe zitmeubel.
Inmiddels hebben wij begrepen dat er een oplossing is geboden en de juiste poten nu met spoed bij u na geleverd gaan worden.
Ondanks deze nare ervaring hopen wij toch dat dan met veel plezier van uw mooie zitmeubel kan gaan genieten.

Team aftersales.

Alle klachten die gemeld zijn door SaraS