Klacht: verkeerde postbezorgt

op 27 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij krijgen steeds verkeerde post of onze post wordt bij een ander gebracht en los gedaan ik woon aan de raadhuislaan 30 7948bx nijeveen ik heb al eerder een klacht door gegeven dat was in juni van dit jaar hoop dat er nu eens echt wat aan gedaan wordt ben er klaar mee want dit kan niet zo door gaan het waren nu de belasting papieren.
0643801126
vriendelijke Groet
jannie de wit

Gewenste Oplossing:

die postbode die hier in de straat loopt weg doen dat is mijn oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw de Wit, Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de postbezorging, omdat de post op het verkeerde adres wordt bezorgd. Dit is niet de bedoeling en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ter registratie van een eventuele klacht, wil ik er graag zeker van zijn dan wij verantwoordelijk waren voor de bezorging van deze poststukken. Kunt u aangeven of er een PostNL-logo of oranje streepjescode op de post zit? Als dit het geval is, zijn wij verantwoordelijk voor de bezorging en wil ik graag een klacht registreren, zodat dit niet weer fout gaat. Op welke datum heeft u de klacht(en) geconstateerd? Wie was de afzender? Bij welke buren was uw post bezorgd? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw de Wit, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Wit,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door denachtvlinder