Klacht: Verkeerde postbezorging

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds enkele maanden wordt er post bezorgd voor andere adressen en komt post voor mijzelf niet aan. Elke dag ben ik zelf onvrijwillig postbezorger voor buren 5o meter verderop in mijn straat en zijstraten. Niet alleen de namen komen niet overeen met de namen op de deur, maar ook de huisnummers komen niet overeen met wat er op de enveloppen staat.

Als de postbezorger kan lezen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Gommeren, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. U geeft aan dat u post van andere adressen ontvangt en dat post voor uzelf niet aankomt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Op welke datum is de post voor het laatst verkeerd bezorgd en van welk adres heeft u toen post ontvangen? - Was dit poststuk voorzien van een zwartoranje streepjescode enof PostNL Port Betaald stempel? - Van welke afzender(s) mist u momenteel post en op welke data zijn deze poststukken verstuurd? - Heeft u bij de afzenders gevraagd of zij deze poststukken via PostNL hebben verzonden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 13:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Gommeren,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door S Gommeren