Klacht: verkeerde postbezorging.

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag weer 4 brieven ontvangen die niet voor mij bedoeld zijn.
Een heel andere straat. Dit gebeurd wekelijks. Mijn moeder is 90 jaar, zij kan niet elke week een straat verder de verkeerde post op het juiste adres brengen. Ze wordt er zenuwachtig van. Haar post wordt ook geregeld bij de achterburen bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als de post op het juiste adres bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Hallo mevrouw Eversdijk, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te moeten horen dat de bezorging in uw straat de afgelopen periode niet goed gaat. Mijn excuses hiervoor. Ik zorg graag dat dit met de bezorger wordt besproken. Kunt u daarvoor aangeven waar de post die uw moeder verkeerd heeft ontvangen, eigenlijk bezorgd had moeten worden? Hierbij zijn vooral de postcode en het huisnummer van belang. En klopt het deze post op 14 juli bij jullie is bezorgd? Ik wil u bedanken voor het juist bezorgen van de post. Mocht u weer post ontvangen die niet voor u is bedoeld, dan kunt u deze eventueel ook in een oranje brievenbus gooien. Dan zullen wij het opnieuw bezorgen. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Eversdijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Eversdijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Eversdijk