Klacht: verkeerde postbestelling

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op Zaterdag 8 juli werd wederom mijn post geleverd op huisnummer 3l moest zijn op huisnummer 29, dit is dit jaar weer de vierde keer,

als u de klacht serieus neemt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Uit uw bericht begrijp ik dat aan u geadresseerde post bij uw buren op nummer 31 is afgeleverd. Ik kan mij voorstellen dat u hier ontevreden over bent, helemaal omdat u aangeeft dat dit niet de eerste keer is. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor de gemaakte fout.

Ik heb uw klacht inmiddels doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging, met het verzoek de betrokken medewerker uiterlijk 26 juli aan te spreken op de gemaakte fout. Bovendien zal hij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U ontvangt hierop geen verdere reactie.

Als er na 26 juli ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt aan uw adres en wanneer u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft over onze dienstverlening kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door annemiejansen