Klacht: Verkeerde post, verscheurde post

op 13 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al enkele malen in de afgelopen weken verloopt de postbezorging in onze wijk niet geheel vlekkeloos. We krijgen de post binnen van 3 straten verder en gister kreeg ik de kampioen binnen die helemaal verscheurd zowel buiten als binnenshuis. Ik vind dit wel triest hoe er tegenwoordig met de post wordt omgegaan. Maar als ik de meneer ook zie die de post bezorgt:hij stond pal achter onze voordeur een sigaret te draaien, allemaal rare bewegingen te maken en rare geluiden te maken, sorry maar hij leek wel niet goed wijs. Jammer dat er dan zoveel goede mensen ontslagen worden en dat dit er dan voor terug komt.

Als de post maar goed en netjes bezorgd wordt!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Tuitman