Klacht: Verkeerde post ontvangen

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u post voor uw buren heeft ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wil u namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Ik wil graag een melding aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik echter wel wat extra informatie nodig. Kunt u in een reactie op dit bericht aangeven voor welke buren het eigenlijk bestemd was en of het om post ging dat door ons bezorgd werd. U kunt dit herkennen aan de oranje streepjescode rechts onderin de envelop of het PostNL logo. Heeft u verder het poststuk nog in uw bezit of is deze inmiddels op het juiste adres? Zou u tevens uw achternaam in de privé gegevens kunnen vermelden? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Anoniem1049243

3 weken geleden - De post heb ik al aan de buren gegeven en ik heb liever niet dat ik mijn locatie precies weggeef. Maar het was gisteren 02-02 gebeurt tussen 12.00 en 14.00 als het goed is. Op postcode 2925AG. Bedankt voor de snelle reactie, ik hoop dat dit in de toekomst voorkomen word.

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Om de klacht op de juiste wijze door te kunnen zetten zodat de betreffende medewerker hierop kan worden aangesproken, heb ik echter wel specifieke gegevens nodig. Graag ontvang ik deze alsnog. Mocht u dit liever niet via deze weg willen doorgeven, mag u uiteraard ook altijd contact opnemen met onze klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1049243