Klacht: Verkeerde post

op 08 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Visser- van Rijswijk, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te horen dat u regelmatig post van buren ontvangt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Uiteraard wil ik dit graag voor u melden. PostNL is echter niet meer de enige bezorgdienst in Nederland. Als er een streepjescode op zit of de melding PostNL port betaald dan is het door ons afgeleverd. Kunt u bevestigen dat dit het geval is? Zo ja, dan verneem ik graag op welke datum dit voor het laatst is misgegaan en van welk huisnummer u foutieve post heeft ontvangen. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Visser- van Rijswijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Visser- van Rijswijk,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jjvvr