Klacht: verkeerde portering

op 17 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ging begin dit jaar, met nummerbehoud, over van KPN naar Tele2. Sinds dat moment kunnen KPN-vaste net abonnees ons niet telefonisch bereiken. Ik meldde dit, schreef er brieven over ( zie Tele2 referentienummer: 14406462, steller Anneke Faber, Klantenservice).
Ik meldde dit ook via Klacht.nl er kreeg tot mijn stomme verbazing het antwoord van Tele2 dat eea niet bekend zou zijn!!

Oplossen probleem en vergoeding van mijn kosten ( Euro 15,=; zijn de telecommunicatie- en portikosten)

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:25 geantwoord

Volgens onze gegevens heeft de klant op 11 oktober contact opgenomen via de chat over het probleem met zijn nummer. Toen is de klant geadviseerd telefonisch contact op te nemen zodat hij door verbonden kan worden met de technische dienst. De klant heeft tot op heden nog geen contact opgenomen volgens onze systemen. Telefonisch contact is noodzakelijk bij dit probleem. De klant kan contact opnemen via 0900-2411602.

Heeft op 19 oktober 2011 om 07:10 geantwoord

Word wederom van het kastje-naar-de-muur gestuurd!.
Ik belde de klantenservice, ik schreef een brief en chatte, en het probleem wordt als maar niet opgelost. Ik weiger nog meer te gaan betalen door terug te bellen naar de klantenservice/technische dienst. Laten ze mij maar bellen!!!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wsoeriasantoso