Klacht: Verkeerde Onderdelen gegeven

op 17 oktober 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ben erg boos ik word hier helemaal gek van ik loop elke keer van het kastje naar de muur.
Dit heeft mij heel veel telefoonkosten gegeven.
Ik heb dinsdag twee boxsprings aangeleverd gekregen, waarvan 1 juist is die staat in elkaar.
De andere is niet compleet/ hij is compleet maar het zijn niet de goede onderbedden.
Daar heb ik voor gebeld zouden vandaag een nieuw onderbed komen bezorgen dan kon mijn moeder slapen
Zij slaapt nu al vanaf dinsdag op de grond omdat wij een bed tekort komen.
Dit vind ik zeer asociaal en tolereer ik niet, het was een cadeautje voor haar 50e verjaardag.
Nu hebben zij vandaag het goede bed bezorgd wat goed had moeten zijn.
En nu klopt mijn bed nog niet.
De onderbedden kunnen helemaal niet bevestigd worden aan het hoofdbord ( zie fotos )
Op foto 4 ziet u een foto van mijn dochters bed waar het wel goed is.
Deze onderbedden van mij wijken helemaal af.
Nu wacht ik al vanaf dinsdag en is me bed nog niet goed. Ook de bezorgers waren zeer asociaal
zij zeiden dat zij gek was.
Dus nu is het vrijdag en zit ik nog met een fout bed, waar de poten ook niet gelijk van zijn ( zie foto )
De goede poten zijn Dik en zilver, nu heb ik andere gekregen dun en mat.. ook niet goed
Mijn moeder blijft telkens bellen en ze zeggen dat dit niet kan dat er maar 1 Bed model Capi is.
Maar dit is toch egt niet het goede bed.

Het komt erop neer dat ik dus het allerlaatste bed hebt van de actie, een afdankertje dus..
Ik ben hier echt niet tevreden over mijn hele boxspring is niet geheel in elkaar de poten kloppen niet op mijn onderbedden zit geen bevestiging.
En nu willen ze even een bevestiging komen opsturen ZODAT IK ze erop moet gaan schroeven en ik het allemaal zelf moet gaan doen.
Ik ben een vrouw heb geen man 2 kinderen ik weet niet hoe.
Bedankt voor jullie o zo vriendelijkheid en snelheid van helemaal niks

Ik wens het goede bed opnieuw te krijgen en anders wil ik mijn geld terug ik ben zo boos, ik word overal heen gestuurd en dat klopt voor geen kant.
en ik lig nu vanaf Dinsdag op de grond met een matras aangezien wij bedden tekort hebben ik eis echt een vergoeding

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sylviaursula