Klacht: verkeerde of geen bezorging

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meerdere malen meegemaakt dat poststukken niet werden bezorgd of op verkeerde adres werden afgeleverd.

Tevreden als de post het werk doet zoals het het behoort.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere poststukken niet heeft ontvangen of op het verkeerde adres waren bezorgd. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Om na te gaan of ik een klacht voor u in kan dienen, wil ik er graag zeker van zijn dat wij verantwoordelijk waren voor de bezorging van deze poststukken. Dit kunt u controleren met de afzender of zien aan de oranje streepjescode of het PostNL-logo op een poststuk. Als wij verantwoordelijk waren voor de bezorging, ontvang ik graag de datum waarop de post op een verkeerd adres was bezorgd. Wie was de afzender? Kunt u aangeven wat de postcode en het huisnummer was van het adres waar het poststuk was bezorgd? Ter registratie hiervan ontvang ik graag uw volledige naam. Van welke afzenders heeft u geen post ontvangen? Om hoeveel poststukken gaat het hier precies? Wat was het formaat van deze zendingen? Gaat het om poststukken uit Nederland of het buitenland? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door vanderaasecurity