Klacht: verkeerde maten door Leenbakker geld kwijt

op 13 augustus 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik had 2 nieuwe gordijnen nodig voor de slaapkamer en heb deze in goed vertrouwen laten maken bij Leenbakker/Boschdijk.Eindhoven en de maten duidelijk op papier opgeschreven en doorgegeven als 89cm breedte en 173,5cm lengte.
Nu bleek bij ophangen de lengte 60cm te kort was!
Mevrouw Gordijn van Leenbakker had 113,5cm lengte op de bon ingevoerd,
heeft dus de 7 waarschijnlijk voor een 1 aangezien en dat scheelt dus 60cm in lengte!
Ben teruggegaan maar ze konden de bon
ineens niet meer terugvinden,en blijven nu volhouden van u heeft voor die maten getekend dus bent u accoord gegaan!
Maar mevr. Gordijn heeft persoonlijk de verkeerde maten in de computer ingevoerd daar is zij dus verantwoordelijk voor en nu is ze ook nog eens het bewijs…de bon kwijt en kunnen ze dus niet rechtmatig aantonen dat dat zo is.
Wettelijk gezien sta ik dus 100% in mijn recht,
maar ze weigeren nog steeds het geld ervoor terug te geven of 2 nieuwe gordijnen in de juiste maat aan te bieden!
En mevrouw Gordijn had ineens ook haast en zei nog hoogmoedig ik kan er moeilijk een stuk aanbreien voor u, ik kan niets meer voor u betekenen in dit geval!
Ik ben nu dus echt woedend maar wil toch de eer aan mijzelf houden en geen lege argumenten uiten tegenover mevrouw Gordijn van Leenbakker.
Dus leg ik in dit geval de klacht bij het hoofdkantoor-directie van Leenbakker neer en ik mag toch hopen dat hun wel inzien dat de fout indeze weldegelijk bij de persoon ligt die de maten in de computer invoerd en de service indeze en de manier van benaderen zeer klantonvriendelijk is te noemen!

Gewenste oplossing

Het liefst geld terug 80,17 omdat ik het vertrouwen in Leenbakker volledig kwijt ben!
of 2 nieuwe gordijnen IN DE JUISTE MATEN
heb ik ook vrede mee!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ik sta volledig in mijn recht